Sunday, December 20, 2009

seminggu bersama....

Begitu cepat masa berlalu...minggu lps (minggu ke 4 cuti),ku pulang ke rumah k.long untuk menziarahi ayah yang kurang sihat lewat ini.Kepulangan ku sendirian kerana suami bekerja,anyway terima kasih kerana mengizinkanku dan memahamiku.
Keadaan ayah ok cumanya kurang selera mkn,x sedap badan(kebas2).Mungkin faktor usia dan kesan diabetis yang lalu kata doktor.Moga ayah dlm keadaan baik selalu hendaknya.Dulu setiap kali ujung minggu ku berkesempatan menghabiskan masa bersama ayah,x kira d mna ayah berada,di situ ku bersama.. namun kini x lagi ku mampu begitu.Hanya doa dr kejauhan buatmu ayahnda tercinta.Terima kasih pada kakak2&abg2 yg selalu mengambil berat tentang ayah.X lupa..jutaan terima kasih pada SITI(maid ayah) kerana menjaga ayah dgn baik.
Di kesempatan ku pulang selama seminggu,sempat juga ku ziarah ibu mertuaku,bertemu k.lah&family,abg jun&family,k.dyh&a.din,melayan anak2 buahku.Selain itu,berkesempatan jg jln2 ke Kompleks Kailan,mengikut k.long ke SBPI,Bukit Kayu Hitam utk mengambil kakak(anak sulungnya) kerana tamat exam SPM dan di situ bertemu k.pidah dan anak buahku faezah&fazlina(juga menuntut d SBPI seusia kakak).Selain itu,dengan masa yang ada ku bertungkus lumus siang&malam membantu k.long menyiapkan assignmentnya...
Kini semuanya sudah berlalu..ku kembali menghabiskan cuti-cutiku dgn aktiviti sendiri.Kenangan bersama kalian masih segar di ingatan,Walaupun cuma seminggu bersama namun nikmatnya tidak terhingga..
Entah hari mana,bulan mana dapat lagi kita bersama....

No comments:

Post a Comment